img

Impreza firmowa w hotelu - plusy

Nowocześni przedsiębiorcy chcąc zapewnić zespołowi dobrą atmosferę od czasu do czasu decydują się na zorganizowanie eventu firmowego. Koszty jego organizacji w dużej mierze zależą od lokalizacji obiektu (lokalu) oraz menu, jakie chcą zapewnić zaproszonym gościom. Dziś podpowiemy Wam czy restauracja to dobry wybór i ile będzie kosztowała organizacja imprezy w tym miejscu.

Plusy przemawiające za hotelem

Największą zaletą hotelów jest zdecydowanie sala restauracyjna. Otoczona ochroniarzami, osobami od serwowania posiłków, a także udekorowana w sposób profesjonalny zapewni doskonałe wrażenie wszystkim gościom. Nie musimy się przejmować ani cateringiem, ani też pomieszczeniami socjalnymi. Firma zapewnia nam także muzykę.

Kolejną zaletą jest fakt, że restauracja mieści się w Hotelu, a hotel służy głównie do wynajmowania pomieszczeń. Po skończonej imprezie zaproszeni goście mogą udać się do pokojów, czyli aspekt odwożenia naszych gości do swoich domów mamy z głowy. Jako, że zaproszeni to pracownicy - integracja poprzez nocleg w hotelu z pewnością umocni między nimi relacje.

Impreza integracyjna w restauracji z hotelem to niemały koszt, ale świadomość, że nie musimy się o nic martwić. Zachęcamy do świętowania jakiejkolwiek uroczystości w ten sposób, bo trudno o lepsze miejsce do zabawy.

 

 

Zobacz również